Coolman i jo


Autor
Rüdiger Bertram


Reseña 
Kai és un jove aparentment normal. I ho seria, de fet, si no tingués sempre al costat Coolman, un heroi a qui només ell pot veure i que sempre l’embolica en situacions compromeses que el condueixen al desastre. Però no és mai culpa d’en Coolman! Amb un cap de setmana sense els pares per davant, una germana gran que planeja una festa espectacular i un ball de disfresses a l’escola al qual en Kai se suposa que ha d’anar vestit d’albergínia, només hi ha una cosa que el nostre protagonista pot fer: emigrar. O enfrontar-se a la situació amb valentia... i amb en Coolman

13 comentarios:

  1. Este llibre es divertit

    ResponderEliminar
  2. Lara dice : el comentari de dal es meu

    ResponderEliminar
  3. 16 dice: Lara ja que m'agraden els llibres divertits meu posaré a la meua llista de llibres per llegir.

    ResponderEliminar
  4. Andrea dice:
    Jo vaig a fer lo mateix que Alba i me o llegire despres d'ella, gracies Lara

    ResponderEliminar
  5. Jose dice: Hey que aquest llibre el vaig portar jo, jeje, es una aportació personal, espere que vos agrade.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Andrea dice:
      Gracias Jose te hechamos de menos o por lo menos yo.

      Eliminar
  6. Marc dice : He leído el resumen y me ha gustado.

    ResponderEliminar
  7. Ana dice: jo després que vosatros,jeje, Jose ja tens llista d´espera.

    ResponderEliminar
  8. Andrea dice:pues si que tiene razon Ana y tambien he leido el resumen y me ha gustado.

    ResponderEliminar
  9. Lara dice:
    Jose tus libros triunfan.
    Andrea si te lo lees,sera mas divertido.
    Hasta el lunes incluido a ti Jose

    ResponderEliminar
  10. Andrea dice:
    Vale Lara intentare leermelo.
    Gracias por todo lo que nos has esnseñado Jose un beso de Andrea

    ResponderEliminar
  11. super buen libro jose abrazos y sigu asi bendiciones .

    ResponderEliminar